Blaupunkt TravelPilot Rome NAV55E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Blaupunkt TravelPilot Rome NAV55E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

leopard 23-05-2007

Zeeer langzaam. Soms als je een volgende letter ingetikt hebt moet je 20 tot 30 sec. wachten. Een route van 140 km duurd bijna 2 minuten. Ik denk dat er een 286 processor in zit :-) Een route naar Londen bijna 9 min.
Het herberekenen is ook zeer langzaam. Meestal ben je wel een paar straten te ver. Navagatie blijft soms hangen, waar het in en uit schakelen een oplossing is.
Geluid is prima

paienne 08-03-2007

Navigatie ziet er mooi uit, maar idd wat is ie traag! Het duurt uren voordat je een reisdoel hebt ingevoerd maar het berekenen van de route duurt nog langer. Verder iriteert het mij mateloos dat het hele systeem uitvalt na ongeveer 1 uur rijden. Dat is toch niet normaal. Verder is ie erg gevoelig voor omgevingsstoringen. In Amsterdam zuid bij WTC totaal de weg kwijt. Op de autoweg A2 gaf het syteem aan op een niet gedigitaliseerde weg te zitten en zag ik het navigatie pijltje een rondje rondom de autoweg maken. Ne ik kan er niet echt op vertrouwen. Ik vind het een miskoop en zeker omdat goedkopere systemen veel beter en sneller werken. Hiervoor had ik een travelpilot E2 minder mooi display maar qua gebruik stukken beter en is ook nog goedkoper. Helaas hebben ze dit met veel schade uit mijn auto gestolen. Onhandig is ook het grote afneembaar frontje. Dat past niet echt in je binnenzak.

Mr. av 10-09-2006

Dit apparaat nu 1 week in bezit. Erg mooi display, prima radio en cd funkties.
MAAR..... heel erg trage navigatie. Soms is pas na 5 min. de route berekend (en
ben je wellicht precies de verkeerde kant op gereden). Stemnavigatie is van
middelmatig nivau (slecht Nederlands sprekende franstalige belgische?). Kortom
wel teleurgesteld.

brtj 31-07-2006

Heb eerst een travelpilot E1 gehad. De Tr Pilot heeft een mooi modern display.
Werkt goed naar mijn mening. Is in het geheel wel trager ( menu's etc. )
Even wennen , maar mooi toestel,en wekt tot nu toe de indruk dat I
betrouwbaarder en nauwkeuriger is dan de E1.